hvilke trådløse telefoner skal/bør købes
Ivan
2013-01-03 15:54:08 UTC
Dav i gruppen

Jeg skifter til et andet bredbånds selskab og der skal telefonen med, alt
dette er sat i værk.
Det bliver sådan at telefonen så skal tilsluttes i det nye kabelmodem, jeg
regner med at skulle have 3 trådløse telefoner, derfor spørgsmål: hvilke
trådløse telefoner er det bedste valg.

Venlig hilsen
Ivan
Hans Paulin (6310)
2013-01-03 17:12:37 UTC
hvilke trådløse telefoner er det bedste valg.
Umiddelbart synes jeg BeoCom4 giver value for money.

Nogen mener dog at BeoCom 6000 er bedre.

Begge kan findes brugt hvis prisen er en faktor.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk
Ivan
2013-01-03 18:53:05 UTC
Post by Hans Paulin (6310)
[...]
Dav Hans

Tak for svar, jeg prøver at kikke på BeoCom.

Venlig hilsen
Ivan
Hans Paulin (6310)
2013-01-03 21:14:08 UTC