Head set
d!esel
2010-12-17 08:41:04 UTC
hej.
Jeg ønsker mig en ny telefon med headset.
Sagen er at jeg har en lille håndværksvirksomhed i produktionen har vi
en væghængt telefon. Men ofte sker det at kunder ringe og vil tale om
en opgave. Dette kan let lade sig gøre mens jeg arbejder.

derfor kunne jeg godt bruge et headset til telefonen. Jeg frsøgte for
nyligt at teste en Jabra. Men den virker kun når røret er løftet af.
Derfor skal jeg alligevel hen til telefonen.

Så det ideele vil være et headset som kan løfte røret af selv - når
jeg trykker på en knap på headsettet.

Er der nogen som kender en god løsning.

Anders
Chano Andersen
2010-12-17 23:31:33 UTC
Post by d!esel
Så det ideele vil være et headset som kan løfte røret af selv - når
jeg trykker på en knap på headsettet.
Er der nogen som kender en god løsning.
Den bedste ville nok være et selskab, der kan stille fastnet nummeret
videre til din mobil, uden beregning. Det er der flere selskaber der
tilbyder. Det gør så, at alt du har brug for, er et headset til mobilen.
Enten med kabel, eller via bluetooth...

- Chano Andersen
Leif Neland
2010-12-17 23:50:18 UTC
Post by d!esel
[...]
En trådløs dect-telefon og et dect-headset.

F.ex.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/plantronics-c65-traadloest-2015p.html

Og en gap-kompatibel basestation.

Leif
Sørensen
2010-12-18 05:09:18 UTC
"Leif Neland" > skrev >>
Post by Leif Neland
En trådløs dect-telefon og et dect-headset.
F.ex.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/plantronics-c65-traadloest-2015p.html
Og en gap-kompatibel basestation.
Ja dem har jeg købt flere af til venner og famillie og bruger den
også selv dagligt, god løsning.

vh.
Sørensen
d!esel
2010-12-23 20:43:15 UTC
"Leif Neland" > skrev >>> En trådløs dect-telefon og et dect-headset.
Post by Leif Neland
[...]
Mange tak . Det ligner en rigtig brugbar løsning.

Jeg vil købe sådan et sæt lige efter jul.

MVH Anders
d!esel
2010-12-23 20:54:06 UTC
Post by Leif Neland
[...]