Headset dutter konstant
Martin Ploug
2010-08-26 08:22:17 UTC
Hej

På mit arbejde har vi en telefon af typen Nortel Meridian M3820 BTS
Light Grey.
Til telefonen er der tilsluttet et GN Netcom headset (GN 9120) med
mekanisk
rørløfter. Problemet er, at headsettet dutter konstant, og vi kan ikke
finde ud af,
hvad det skyldes. Vi har flere gange prøvet at lade batteriet i
headsettet helt op,
men det har ikke hjulpet noget.
Mit gæt er, at der måske er en opsætning på telefonen, der skal
ændres, men hvad
i så fald? Tidligere har brugerne også kunnet besvare opkald via
headsettet selvom
de stod flere meter fra telefonen. Det kan de tilsyneladende ikke
længere.
Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
ovenstående type.

Venlig hilsen
Martin
Leo Havmøller
2010-08-26 14:25:25 UTC
Post by Martin Ploug
[...]
Og hvad siger GN support?
Kunne være fordi headsettet ikke er registreret på basen. Se brugsanvisning.

Leo Havmøller.
Kaj
2010-08-26 17:45:04 UTC
"Martin Ploug" <***@pc.dk> skrev i en meddelelse news:e73636d0-2d61-4c5f-82c7-***@m1g2000yqo.googlegroups.com...
Hej

Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
ovenstående type.

Venlig hilsen
Martin

Kun selve headsettet eller også basen (standeren) ?

Kaj
Nicolai Lang
2010-08-26 19:54:16 UTC
Post by Martin Ploug
Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
ovenstående type.
Prøv følgende for at binde det til basen:

Tag batteriet af headsættet (skil det ad).

Tag strøm af basen

Tag en slurk kaffe (dvs - vent 10 sekunder)

Saml headsættet igen

Sæt det i basen

Set strøm på basen

Vent 20-30 sekunder til lamperne er tilbage til normal

Ovenstående må vi jævnligt gøre ved vores 9350. Mit er en af de 5
sidste i drift (købte 15 for 2½ år siden), og overvejer om det skal
være GN trådløst næste gang. Det virker simpelthen for dårligt.

Med venlig hilsen
Nicolai
--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com
Martin Ploug
2010-09-04 16:27:11 UTC
Post by Nicolai Lang
Post by Martin Ploug
[...]
Hej alle

Det viste sig at headset og telefon var forbundet forkert med
hinanden.
Jeg har fået at vide, at tingene nu fungerer, som de skal.

Venlig hilsen
Martin