Køb af fax i Tyskland.
Tina Frederiksen
2010-07-17 12:27:32 UTC
Jeg overvejer at købe en fax i Tyskland, men er deres produkter
kompatible med det danske mht. stik og forbindelse?
cykelsmeden
2010-07-17 16:39:31 UTC
Post by Tina Frederiksen
Jeg overvejer at købe en fax i Tyskland, men er deres produkter
kompatible med det danske mht. stik og forbindelse?
afhænger af hvilke stik.

Jeg vil antage det er rj11

finn
Frank Damgaard
2010-07-18 07:42:33 UTC
Post by Tina Frederiksen
Jeg overvejer at købe en fax i Tyskland, men er deres produkter
kompatible med det danske mht. stik og forbindelse?
udstyr solgt i Tyskland kommer gerne i en TAE stik.
meget udstyr har dog RJ-xx (f.eks RJ11) i apparatside
så ved at skifte til et andet kabel kan udstyret tilsluttes dansk stik.

http://de.wikipedia.org/wiki/Telefondose
http://www.holzinger.cc/phone/telefonstecker.htm

Vær opmærksom på at vis-nummer signalering er anderledes i Tyskland,
og ikke alt udstyr er lavet til alle typer vis-nummer.
(nok ikke så relevant for en ren fax-maskine, da FAX også signalerer
afsender/modtager-nummer på anden vis)