Motorola G 3. generation 2015
Jørgen Farum Jensen
2016-05-18 10:51:08 UTC
Min telefon melder "Storage Space Running Out".
Jeg synes ikke jeg har vældig mange apps
eller data.

Mine musikfiler ligger på et sd-kort.
Jeg kunne tænke mig at lægge alle mine fotos
over på denne, men kan ikke rigtig finde
ud af hvordan jeg gør.
--
Jørgen Farum Jensen
"Science has proof without any certainty.
— Ashley Montagu
Bertel Lund Hansen
2016-05-18 11:32:33 UTC
Post by Jørgen Farum Jensen
Mine musikfiler ligger på et sd-kort.
Jeg kunne tænke mig at lægge alle mine fotos
over på denne, men kan ikke rigtig finde
ud af hvordan jeg gør.
Hvis ikke datamængden er et problem, ville jeg sende dem til mig
selv i mail. Det bruger jeg jævnligt når jeg ikke gider tage et
kabel op af skuffen.

Min Android kan kobles til computeren med et usb-kabel, og
computeren genkender den som to eksterne drev (både under Linux
og Windows). Så kan jeg flytte rundt på filer som det passer mig.
Man skal selvfølgelig lige lære at finde de mapper man skal
bruge, men det er til at overkomme.
Bertel - stadig med Linux
Bertel Lund Hansen
2016-05-18 11:33:31 UTC
og først bagefter så jeg at vi er i telefonigruppen og ikke den
specifikke mobilgruppe, men det er vel snart også ligegyldigt.
--
Bertel - stadig med Linux