IP telefoni lukkes i Sverige ?
Per
2014-10-31 08:51:33 UTC
Hej.

For nogen tid siden skrev de at svenskerne lukkede for IP telefoni (VOIP)
via 3G, idet det konkurrede for meget med alm. telefoni. Her er en ældre
artikel.
http://www.mobilterminalen.dk/nyheder/slut-med-ip-telefoni-over-3g-i-sverige.html

Er der nogen, der ved, om det stadigvæk gælder ? De lægger sig jo ud med en
masse. Fx. Facetime på Iphone - jeg tvivler på, at Apple ville acceptere den
slags.

Blev det overhovedet indført ?

mvh. Per
Ivar
2014-11-01 20:32:39 UTC
De lægger sig jo ud med en masse. Fx. Facetime på Iphone - jeg tvivler på, at
Apple ville acceptere den slags.
Apple blokerede for VoIP de første år, så det vil dobbeltmoral af
værste
skuffe hvis Apple brokker over manglen af dette.
Peter T.
2014-11-02 03:39:53 UTC
[...]
TDC og 3 blokerede det vist også eller ihvertfald snakkede om det
dengang? Eller blev det lagt direkte i kundevilkårene, at VoIP ikke
måtte bruges? Jeg husker det ikke klart. Men det blev da livligt
debatteret herhjemme for nogle år siden, hvor løsningen blot var, at
skifte port.
--
Peter T.

<https://www.elitedangerous.com/>
Leif Neland
2014-11-03 20:47:02 UTC
[...]
Jeg kører ihvertfald fint med VoIP (Både rigtig SIP og skype) over en
telia 4G router.

Leif
--
Husk kørelys bagpå, hvis din bilfabrikant har taget den idiotiske
beslutning at undlade det.