Mobil tlf. som "black boks"
CC
2013-03-24 07:37:30 UTC
Eksisterer der en mobil tlf som en "black boks ting" med alm. 3 polet
tlf stik som indgang?

Ønsker forsat at anvende min Beocom 6000 og anden fastnet tlf. og kan
selvfølgelig vælge en fastnet eller IP løsning, men findes der en mobil
forsats ?
Hans Paulin (6310)
2013-03-24 08:00:26 UTC
Eksisterer der en mobil tlf som en "black boks ting" med alm. 3 polet tlf
stik som indgang?
Eller udgang.

Der er disse løsninger, men de modsvarer nok ikke dine ønsker:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=113362&title=fastnet-telefon-til-simkort
--
Med venlig hilsen
Hans