Fastnetapparat Beocom 500
Jørgen Grandt
2013-03-14 22:17:59 UTC
Ringestyrken i min kones ældgamle fastnetapparat model Beocom 500 går mig
gennem marv og ben. Hvordan kan man reducere lyden til et minimum - uden at
afbryde helt for skidtet?

Mvh. Jørgen Grandt
Thl
2013-03-14 23:00:32 UTC
Post by Jørgen Grandt
Ringestyrken i min kones ældgamle fastnetapparat model Beocom 500 går
mig gennem marv og ben. Hvordan kan man reducere lyden til et minimum -
uden at afbryde helt for skidtet?
Mvh. Jørgen Grandt
Tast "kod ind"
Tast 4, 5, 6 eller 8 for forskellige toner med svag styrke (1,2,3 og 7
for kraftig)
Tryk "kod ind" og hold den nede
Tast #
Slip "kod ind"
Jørgen Grandt
2013-03-15 12:21:41 UTC
Post by Thl
Slip "kod ind"
Tak, men ak! Den løsning fandt jeg også på nettet engang, men den kan ikke
bruges på det konkrete apparat. Det er nemlig kun udstyret med ciffertaster
+ firkant og stjerne - og så en lidt større rød tast med "Omstil". Heller
ingen knapper i bunden eller på siderne. Så måske kán man slet ikke justere
noget?

Mvh. Jørgen Grandt
(Bær over med at jeg sender fra en dødssyg Windows Live Mail)