Minuet308i
KS
2013-07-25 11:34:01 UTC
Er der nogen her, som kan reparere en sådan ?

Der skal skiftes mindst en SMD kreds.

Mvh
KSor
a***@gmail.com
2013-09-15 10:08:28 UTC
Er der nogen her, som kan reparere en s�dan ?
Der skal skiftes mindst en SMD kreds.
Mvh
KSor
Desværre. Jeg er ikke elektronikkyndig.
Men ligger du inde med en programmeringsvejledning til Menuet 308i som kan kopieres? Så kan du hjælpe mig videre med et anlæg som er låst. Jeg har betjeningsvejledningen som henviser til Programmeringsvejledningen. Den er imidlertid bortkommet i forbindelse med nedtagning og flytning.

Mvh Michael
KS
2013-09-18 09:29:34 UTC
[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Er din mail adresse OK kan jeg sende en PDF til dig

Mvh
KSor