Ud med fastnettelefonen
Jørgen
2010-06-12 14:49:52 UTC
Jeg har det hele hos TDC. Det er dyrt, men jeg tror det er bedre med
stabilitet og med service end de andre.
Jeg har en alm fastnettelefon,
en bredbåndsforbindelse til Internettet,
et mobilabonnement, mobil only99 og
et mobilabonnement, mobil simply

Det kan uden tvivl gøres meget billigere. Jeg vil have den ene mobil som
hovednummeret og den anden som sikkerhed til min kone.

Og hvad med Internettet? Det ryger vel også, når jeg siger min telefon op?
Her findes ikke kabel-TV, så man kan få de billige webspeed. Der må i dag
være en masse muligheder, også gode muligheder. Der må ikke være for meget
teknik i det, for det har jeg ikke forstand på. Det skal være noget der
virker med det samme.

Hvem kan give gode råd i dette?

Jørgen
Ole C
2010-06-12 22:27:16 UTC
Post by Jørgen
Jeg har det hele hos TDC. Det er dyrt, men jeg tror det er bedre med
stabilitet og med service end de andre.
Hø, hø....
Post by Jørgen
[...]
Nej. Basislinien (telefonledningerne) ligger der jo stadig :-)
Jeg ved ikke om TDC's pengebegærlighed betyder, at du stadig skal betale for
basislinien udover taksten for deres bredbåndsforbindelse, men hos Telmore
skal du i hvert fald ikke. Det gælder formentlig også hos de fleste andre
udbydere, at basislinien er med i prisen
--
vh
Ole C
Steen J
2011-03-27 09:27:07 UTC
Post by Jørgen
Jeg har det hele hos TDC. Det er dyrt, men jeg tror det er bedre med
stabilitet og med service end de andre.
Har du tænkt på at skifte til www.fullrate.dk ? Der betaler du for Internet
og får gratis telefonabonnement.

/Steen