Telefonsvarer der kan reagere på udeladt nummer
j***@froerup.dk
2011-05-07 07:41:45 UTC
Hej

Flere har fortalt at der findes telefonsvarere der kan "reagere" hvis
der kaldes op med "udeladt nummer" - men de kan ikke huske model eller
typenummer.

Nogen der kender sådanne ?
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's
Jørgen Nielsen
2011-05-07 18:57:27 UTC
Post by j***@froerup.dk
[...]
Så vidt jeg husker kan BeoTalk 1200, men den findes vist kun som brugt.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
awul
2011-05-08 10:30:23 UTC
Post by j***@froerup.dk
[...]
undet i en anden gruppe .

Citat:
Det klarer min B og O telefonsvarer som man kan slå til eller fra

Den taler også og vi har indtalt at ved hemligt nummer skal telefonen ikke
tages.

Jeg har model 1200

--
ad