Stabil telefon og headset løsning?
Martin
2014-02-19 15:31:31 UTC
Hej

Jeg skal én gang for alle have fundet en telefon- og headset løsning
der bare fungerer 100%.

Vi har en Gigaset SL400 telefon og til den har vi prøvet et
par forskellige Bluetooth headset.

Vi oplever forskellige problemer men nu primært, at Bluetooth
forbindelsen ofte afbrydes - selvom telefonen er lige i nærheden.
Telefonen tages med, når man går et andet sted hen.
Burde det ikke være muligt at få noget stabilt, selv om det er
trådløst - altså med Bluetooth. Eller skal headsettet hellere
være kablet til telefonen? Opkald skal kunne besvares via
headsettet, og man skal selv kunne kalde op via det.

Der er nok ikke tvivl om, at vi skal have et bedre headset.
Det skal være med hovedbøjle, og højttaleren skal sidde uden på
øret.
Jeg er blevet anbefalet et Sennheiser MB Pro 1 (først tilgængeligt
fra marts 2014).

Spørgsmålet er, om vi også bør købe en almindelig mobiltelefon
i stedet for Gigaset SL400 telefonen?

Altså hvad kan anbefales af telefon og headset, når man skal kunne
bevæge sig rundt til og fra forskellige lokationer?

På forhånd tak.
Hans Paulin (6310)
2014-02-19 17:25:10 UTC
Post by Martin
hvad kan anbefales af telefon og headset, når man skal kunne
bevæge sig rundt til og fra forskellige lokationer?
BeoCom4 med dertil hørende headset - fåes i højre/venstre.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk
Martin
2014-03-10 16:25:09 UTC
Post by Hans Paulin (6310)
Post by Martin
hvad kan anbefales af telefon og headset, når man skal kunne
bevæge sig rundt til og fra forskellige lokationer?
BeoCom4 med dertil hørende headset - fåes i højre/venstre.
Tak for dit indlæg.

Jeg tror det ender med et Jabra Supreme og en Nokia 301.