Ø: Manual til Menuet 308
a***@gmail.com
2013-09-15 10:35:07 UTC
Hej
Først, undskyld hvis newsgruppen ikke er den helt rigtige,
men jeg regner med at kunne finde den største interessegruppe her.
Har du en manual til Menuet 308 omstillingsanlæg, som jeg enten kan købe
eller kortvarigt låne mod betaling. Det er ikke i-modellen.
Mvh.
Jens, Randers
Det er godt nok længe siden, men har du stadig en programmeringsvejledning som kan kopieres? Så vil jeg være taknemmelig. Betaler gerne porto m.v.
Mvh Michael
Allan S. Olsen
2013-09-16 20:50:09 UTC
[...]

Jeg har dem et eller andet sted, men kan ikke lige finde dem her og nu.

Men du kan snildt bruge Mezzo824 vejledningen.
Programmeringen er den samme for begge anlæg.

Allan
Per
2013-10-08 09:52:36 UTC
Post by a***@gmail.com
[...]
Køb en Beocom 6000 så er du sikret fremtiden

mvh. Per