Opsætning af Philips telefoncentral
Mikkel C. Simonsen
2011-01-14 00:31:37 UTC
Jeg prøver at ændre opsætningen på en gammel Philips telefoncentral. Den
hedder Philips Sopho-K 512s, og er fra ca. 1992. Sopho K12 skulle være
en ældre model der ligner meget. Er der nogen der kender sådan en?

Den blev i sin tid installeret af Tele Sønderjylland, og de har
selvfølgelig ikke efterladt en brugsanvisning...

I selve centralen sidder der 20 DIP-switches. Jeg har fundes ud af at de
første 15 er til at indstille noget med de 5 bylinier. Indstillingen 101
slåer en linie til, og 000 slåer den fra. Men hvad er de tre
indstillinger til? Og hvad med de sidste 5 knapper?

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
JTB
2011-03-01 19:17:59 UTC
Mvh.
JTB
www.omstillings-anlaeg.dk
Post by Mikkel C. Simonsen
[...]
Hej Mikkel

Har du fundet ud af det.. ellers mener jeg prokom har folk der kender
til Philips centraler. :-)
--
Mvh.
JTB