Spørgsmål ang. Beocom 6000
Rasser
2010-04-18 16:20:24 UTC
Hej

Er der nogen der ved hvordan man sletter hele Vis nr. listen på en gang ??

Der står intet i brugsanvisningen. Dvs. der står hvordan man kan slette et
nr. , men det kan jeg ikke på min tlf. ??

Med venlig hilsen.

Per
Johnny
2010-04-19 07:18:58 UTC
Post by Rasser
[...]
Jeg har denne beskrivelse liggende vedr. Beocom6000 - har vist nok fundet
den i en nyhedsgruppe:
For at slette alle telefonnumre i en base skal du trykke: o (prik) / 7 /
0008

Johnny
d!esel
2010-04-19 16:43:50 UTC
Post by Johnny
Post by Rasser
[...]
Nu skriver du så at den sletter alle telefonnumre i en base. Er det
vis nummer listen eller telefonbogen ???

Anders
n***@gmail.com
2013-01-19 11:26:09 UTC
Hej
Er der nogen der ved hvordan man sletter hele Vis nr. listen p� en gang ??
Der st�r intet i brugsanvisningen. Dvs. der st�r hvordan man kan slette et
nr. , men det kan jeg ikke p� min tlf. ??
Med venlig hilsen.
Per
hej Jhonny.

Ved ikke om du har fundet ud af det, men du kan bare trykke prik - 7 og derefter 0009. Så reseter du tel. og alle ting slettes på den.

Mvh. Nikolai