Klage over tele-udbyder
Cykelsmeden
2011-08-08 19:46:08 UTC
Ved nogen om det i lighed med tidligere er et over-væsen som har styr på
teleselskaberne?
grunden er følgende:
Jeg har i 6 år haft telsomeIPtelefoni, problemløst.
For 1½ måned siden fik jeg en mail at det var solgt til Skyline, og at
automatisk optankning derfor var afbrudt indtil jeg selv genaktiverede
betaling.
Da jeg forleden kom hjem fra ferie, var der den 2-8 trukket kr. 100,-
Fra samme dag, har min min iptelefon været død, jvf. logs og kolleger
som har fået fejltone ved kald til mig.
Jeg kan komme ind på min Telsomeside, både via Skyline og TelsomePrivat
og har her lagt mails til Support, men får ikke responce.
Jeg har på Skylines supportsider udfyldt en fejlformular men får ikke svar.
Jeg har ringet til telsomesupport 87111187 men kommer aldrig igennem,
normalt 1 ring og så død forbindelse.
Jeg har ringet til skyline, menm får den besked at det er på ovennævnte
nummer jeg skal have support, og de ikke kan gøre noget.

Jeg har tænkt mig at kontakte banken og få tilbageført min
netindbetaling, og derefter finde en ny IPtelefonileverandør, og betale
en portering, men det er da trælst - og dyrere

gode ideer?

//finn
Chano Andersen
2011-08-08 22:41:57 UTC
Post by Cykelsmeden
Ved nogen om det i lighed med tidligere er et over-væsen som har styr på
teleselskaberne?
Der er to... Du har Teleankenævnet, og IT & Telestyrelsen...
Post by Cykelsmeden
Jeg har tænkt mig at kontakte banken og få tilbageført min
netindbetaling, og derefter finde en ny IPtelefonileverandør, og betale
en portering, men det er da trælst - og dyrere
Det er ikke altid nødvendigt at betale for en portering.
Post by Cykelsmeden
gode ideer?
Hvis du har internet hos Skyline, så brug deres, ellers er der masser
andre. Jeg arbejder selv hos en, så da jeg ikke er upartisk, vil jeg
ikke nævne nogle navne.

- Chano Andersen
Cykelsmeden
2011-08-09 08:02:41 UTC
Post by Chano Andersen
Hvis du har internet hos Skyline,
Med den hjælpsomhed de udviser overfor en overtaget kunde, er de
udelukket. - har iøvrigt dktv som udbyder, men de vil både have
porteringsbetaling og 5dobling af abb.
Til gengæld har de et godt serviceapp.

- Chano Andersen
Cykelsmeden
2011-08-09 08:04:10 UTC
ellers er der masser andre. Jeg arbejder selv hos en, så da jeg ikke er
upartisk, vil jeg ikke nævne nogle navne.
- Chano Andersen
glemte:

du må da gerne sende forslag til cykelsmedenatnot2olddotdk

//finn
Chano Andersen
2011-08-09 17:23:18 UTC
Post by Cykelsmeden
ellers er der masser andre. Jeg arbejder selv hos en, så da jeg ikke er
upartisk, vil jeg ikke nævne nogle navne.
- Chano Andersen
du må da gerne sende forslag til cykelsmedenatnot2olddotdk
Jeg gemmer mig normalt ikke, så hvis mit tilhørsforhold er interessant,
så kan det findes på google. :)

- Chano Andersen
Cykelsmeden
2011-08-09 19:59:30 UTC
Post by Chano Andersen
Jeg gemmer mig normalt ikke, så hvis mit tilhørsforhold er interessant,
så kan det findes på google. :)
- Chano Andersen
ok, men jeg snublede lige over Fonet, som ser fornuftigt ud, så jeg
borer lige i den.

//finn