Netværk i Galaxy-II
The ghost
2014-06-27 03:31:15 UTC
Jeg er ikke vant til Android, så vil høre om nogen kan hjælpe med
netværksopsætning i en Samsung Galaxy II.

Den bruger kanal 6 til wi-fi hotspot'et men er svær at få en DHCP IP
adresse fra her hvor kanal 6 bruges af de fleste. Når jeg scanner wi-fi
nettet kan jeg konstatere at kun en enkelt bruger kanal 5, men hvordan og
hvor ændrer jeg SG2-eren til at bruge en anden kanal?

Hvordan sætter man den op til at dele hele disken (memory kortet) via
wi-fi?
Jeg har opsat fungerende wi-fi og hotspot på den, men kan ikke finde
muligheden for at dele hele drevet men kun enkelte filer og en ad gangen.

Den har en indbygget webserver som hedder KiesAIR, men den kræver Java
installeret på computeren for at flytte mere end en fil ad gangen og det er
et møjprogram. Samsung har også lavet Kies som applikation, og dette kan
flytte flere filer, men jeg vil ikke bruge det, da det smadrer computeren
med spyware og 1800 nye registry keys som ikke kan afinstalleres igen.

Muligheden for at dele hele drevet findes hvis den forbindes med USB kabel,
så optræder disken i telefonen som en nyt drev på computeren, og der kan
flyttes store datamængder til og fra, og disken kan viskes helt ren. Men
dette ville jeg gerne kunne uden brug af kabel?

Kræver dette andre APP´s end dem den er født med?
Med venlig hilsen
Hans Paulin (6310)
2014-06-27 11:03:10 UTC
Post by The ghost
Jeg er ikke vant til Android
Tror du får flere svar i news:dk.teknik.telefoni.mobil :)
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk
Hans Paulin (6310)
2014-06-27 11:11:24 UTC
Post by The ghost
vil høre om nogen kan hjælpe
Er det en S2 er der en tråd hér:

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?195729-Samsung-Galaxy-S2-forbruger-review&highlight=Samsung+galaxy+tr%E5den

Der sidder alle de hårde nysere m.fl.! ;)
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk
The ghost
2014-06-28 19:46:46 UTC
Post by Hans Paulin (6310)
Der sidder alle de hårde nysere m.fl.! ;)
Det var sgu da et godt bud ;-)
--
Med venlig hilsen